سعید کهنسال

راه شهدا مشتری دارد

مازنیوز:سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: راه شهدا مشتری دارد و مردم عزیز ما به اسلام، انقلاب، نظام، امام و رهبری پایبند هستند.

سعید کهن سال در  آئین تجلیل از نفرات برتر مسابقه پیامکی ( بهار در بهار) و ( به وقت وصال) که در مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار در ساری برگزار شد به قرارگاه رسانه ای، فرهنگی و تشکیل کمیته ایده یاب متشکل از عزیزان در صدا و سیما، سپاه و غیره که وظائف فرهنگی برعهده دارند اشاره کرد و گفت باید بتوانیم آنچه را که در مقام و جایگاه شهدای گرانقدر است به نحو شایسته انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: اگر کرامات و سجایای شهدای عزیز برای جوانان و نوجوانان بازگو شود، این جهاد تبیین و روایتگری می تواند در قلوب همه این عزیزان رسوخ پیدا کند و اثرات خودش را بگذارد.

کهن سال از برنامه خوب بهار در بهار (سیمای مازندران) بعنوان یک تلنگر برای همه ما یاد کرد و یادآور شد: کسانی که با شرکت در این برنامه، خاطرات شهدا را بیان کردند و یا با ارسال پیامک با مشاهده تصاویر شهدا، شهید را معرفی می کردند بیانگر این است راه شهدا مشتری دارد و مردم عزیز ما به اسلام، انقلاب، نظام، امام و رهبری پایبند هستند و شهدا هرگز فراموش نمی شوند و همچنان فرهنگ ایثار و شهادت و خون شهدای گرانقدر در فضای جامعه ما عطرآگین است.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از همکاری خوب صدا و سیمای مرکز مازندران در جهت پوشش برنامه های بنیاد به ویژه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و گفت: این قبیل برنامه های فرهنگی و ترویجی در سال جدید با جدیت و قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.

در این مراسم خانواده های معظم شهدای عزیز استان که قبل از افطار تصاویر مبارک شان کشیده شد و همچنین خانواده شهدای مدافعان حرم مازندران حضور داشتند.

اجرای سرود توسط گروه سرود دختران بهشتی از بابلسر، تجلیل، مصاحبه با مادر شهید طالشی از سوادکوه و فرزند شهید موسی نژاد از برنامه های این این مراسم بوده است.
این برنامه تلویزیونی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار