آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی

بخشی از نارضایتی‌های مردمی بخاطر ناکارمدی در ادارات است

 مازنیوز:آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت بخشی از نارضایتی‌های مردمی بخاطر ناکارمدی‌ها در ادارات است که بنده به اینها اغتشاشات خاموش می‌گویم

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با حجت الاسلام علی اصغر زکوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات به همراه کارکنان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان، اظهار کرد: سرلوحه کار همه ما باید توجه تذکرات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات باشد.

وی افزود: شورای نگهبان در گذشته امانت‌داری خودش را نشان داد و اینکه تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته است جای خوشحالی‌ست، شورای نگهبان قابلیت اینکه بتواند در آینده وظیفه خودش را بدون افراط و تفریط انجام بدهد دارد.

وی افزود: چنانچه شورای نگهبان تحت تاثیر برخی القائات قرار گرفته و کار را شُل بگیرید جامعه انقلابی آزرده خواهند شد، الان این جامعه به پذیرفته شدن برخی از کاندیداها در انتخابات گذشته معترض هستند، اینکه چرا این افراد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، اعتراض اینها هم باید بیان شود.

محمدی لائینی یادآور شد: باید نرمش قهرمانانه انجام داد، فرق است بین خشکی و تنزل با این نوع نرمش، این بین حفظ اصول و مداراهاست که نیاز به عقلانیت و درایت خاصی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو به‌خصوص مشارکت حداکثری، خاطرنشان کرد: اولویت بعد این است که منتخبان هم شایسته باشند.

این مسئول مجموعه دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در مازندران را مجموعه‌ای پا به کار و مورد اعتماد دانست و عنوان کرد: همین راه را با حفظ اصول و ارزش‌ها ادامه بدهید، تحقیقات و ارزشیابی‌ها باید درست انجام بگیرد تا نه حق شخص و نه شهر و مردم از بین رود.

وی ادامه داد: شاید گروه‌های برانداز شعار تحریم انتخابات را می‌دهند اما خودشان مخفیانه دوستانشان را به رای دادن به کاندیداهایی که می‌پسندند تشویق می‌کنند چون می‌دانند که بالاخره انتخاباتی برگزار می‌شود و سیاست تحریمی آن‌ها مانع از برگزاری انتخابات نخواهد شد.

محمدی لائینی همچنین گفت: این گروه‌ها تشکیلاتی شده بیش از قبل تلاش می‌کنند، حتی ممکن است از میان کاندیداها وعده و وعید بگیرند که خواسته‌های آنان را پیگیری کنند و در عوض حمایت دریافت کنند، مشارکت حداکثری یک پای قضیه است گاهی کاری می‌کنند که ابهت حضور حداکثری را از بین ببرند، همچون فتنه ۸۸ که سعی بر کم اثر کردن عظمت حضور چهل میلیونی مردم در انتخابات کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید مراقب باشید که بهانه دست براندازها ندهید و تصریح کرد: البته نظارت بعد از انتخابات و بعد از گرفتن مسئولیت توسط کاندیداها ضعیف است، الان برخی از مسئولان ما یا خائنند و یا ناکارآمد، بخشی از نارضایتی‌ها بخاطر ناکارمدی‌ها در ادارات است که بنده به اینها اغتشاشات خاموش می‌گویم که در مقابل اغتشاشات پرجنب و جوش خیابانی قرار دارد و بدتر از آنهاست.

وی در پایان گفت: حکمرانی خیلی مهم است، بخش زیادی از موفقیت ما با توکل بر خداوند و توسل بر امام زمان (عج) به‌دست می‌آید، این عنایت خداوند نشان داده که جبهه حق پیروز و جبهه باطل باوجود یال و کوپالی که دارد شکست خواهد خورد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار