فرمانده سپاه کربلا:

«تربیت مسجدی» مهم‌ترین هدف طرح محله مهدوی است

مازنیوز:سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا هدف اصلی طرح محله مهدوی را تربیت نوجوان و جوان مسجدی و رفع مسائل محله دانست و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی محله یکی از شاخه‌های فرعی محلات مهدوی است.

فرمانده سپاه کربلا در نشست با ائمه جمعه و جماعات محلات مهدوی شرق استان که به همت بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات به عنوان پیش قراولان جنگ ترکیبی دشمن در عرصه باور‌های دینی با تمام وجود حضور دارند، گفت: پیگیر یکسان سازی در تمامی مساجد هستیم  و باید در  فعالیت‌های فرهنگی به یک گفتمان واحد برسیم.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه باید مسجد محور فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... باشد، افزود:
 افراد تاثیر گذار محله و مسجد باید برای کمک به امام محله همفکری و هم افزایی داشته باشند تا نظام مسائل محله مرتفع شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه هدف اصلی طرح محله مهدوی را  تربیت نوجوان و جوان مسجدی و رفع مسائل محله دانست و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی محله یکی از شاخه‌های فرعی محلات مهدوی است تا برای جذب مخاطب اعتمادسازی شود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه مسائل فرهنگی خانواده امروزه مهم‌ترین دغدغه این طرح است، اضافه کرد:بیشترین اوقات  فرزندان در خانه سپری می‌شود و باید تلاش شود تا مسائل تربیت دینی و فرهنگی در خانواده‌ها تقویت و افزایش پیدا کند.

 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه مسجد هیچ جایگزینی ندارد ونباید جایش با مکان دیگری عوض شود، متذکر شد: برگزاری کلاس قرآن باید در مسجد باشد و نباید بخاطرکمبود امکانات در مدارس برگزار شود.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه امام جماعت در طرح محله مهدوی امام محله است خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تاروحانی موفق طرح محله مهدوی را به عنوان الگو برای سایر مساجد معرفی کنیم

منبع:خبرگزاری بسیج مازندران

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار