پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حسینی (ع)

مازنیوز:سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حسینی (ع) را به همه محبان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و یادآور شد: بیرق حق خواهی محرم تا ابدیت بر رفیع ترین قله آزادی خواهی بشریت افراشته است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل پیام استاندار به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و َعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

محرم؛ ماه خدا، ماه عدالت خواهی و جلوه ابدی عظیم ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری و حماسه سرخ عاشورا؛ حماسه عاشقان، دلسوختگان و پیروان مکتب حسینی (ع) است.

محرم؛ ماهی است که در آن، آقااباعبدالله الحسین (ع) بیرق خونین آزادگی و استقامت در برابر ظلم و جور را با تقدیم جان عزیز خویش و 72 تن از یاران از جان گذشته خود بر رفیع ترین قله حق خواهی تاریخ بشریت برافراخت تا آزادگان و آزادی خواهان ذیل این پرچم در جستجوی پرمعنا ترین و متعالی ترین فلسفه زندگی گرد هم آیند.

پس از قرن ها از حادثه کربلا و واقعه عاشورا هنوز جان های شیفته ‌و قلب های شوریده؛ تشنه مکتب و پیام کربلاست و عاشقان آل الله و حضرت امام حسین (ع) هرساله، مجالس ماتم حسینی را پر شورتر و پر محتواتر و با شکوه تراز گذشته برگزار می کنند و عشق و محبت و ارادت خاص مردم به آقااباعبدالله الحسین(ع) بیش از گذشته می شود.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به همه محبان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و مردم عزادار و مومن دیار علویان تسلیت می گویم و امیدوارم؛ عزاداری همه عاشقان حضرت ثار ا...(ع) در این روز های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

سیدمحمود حسینی پور

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار