سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا

اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

مازنیوز:سردارمسلمی فرمانده سپاه کربلا در آئین پویش همکلاسی مهربان ۴ که در آستانه شروع ماه مهرگفت ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی به نیت شهدای استان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش مازنیوز:سردار مسلمی عصر در آئین پویش همکلاسی مهربان ۴ که در آستانه شروع ماه مهر و با حضور سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش مازندران و نیز جمعی از دانش آموزان بسیجی در ستاد سپاه کربلا به همت سازمان بسیج سازندگی و دانش آموزی سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ هزار و چهارصد بسته لوازم التحریر ایرانی اسلامی به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

مسلمی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی پیشگام است، افزود: نهاد‌هایی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همکاری خوبی داشته‌اند که از تلاش‌های این نهاد و همچنین اداره کل آموزش و پرورش، فرمانداری‌ها و خیرین قدردانی می‌کنیم.

سردار مجتبی باستان مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور نیز از اهدای ۵۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی از اول شهریور تا ۱۵ مهر به دانش آموزان نیازمند در کشور خبرداد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس با محوریت وزارت آموزش و پرورش و سپاه و همه دستگاه‌ها پویشی بنام همکلاسی راه اندازی شد که این پویش در سراسر کشور توسط خود دانش آموزان برگزار و نوشت افزار‌ها همگی ایرانی اسلامی هستند. 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: مجموعه بسیج دانش آموزی با کمک معاونت فرهنگی و تربیتی و پرورشی وزارت اموزش و پرورش برنامه‌هایی برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته است که یکی از آنها، ۳۶ هزار یادواره در ۳۶ هزار مدرسه گرامیداشت ۳۶ هزار شهید دانش آموز است که روز چهارشنبه ۵ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه از اجرای ویژه برنامه‌هایی در بستر فضای مجازی هم خبر داد و گفت: یکی از این برنامه ها، برنامه مدرسه سلام، است که دانش آموزان متوسطه اول و دوم بهترین خاطره خود در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای در بستر برنامه شاد ارسال می‌کنند و به بهترین آن جوایزی اهدا خواهد شد.
 
به گفته باستان برنامه یک، دو، سه زنگ مدرسه دیگر برنامه بسیج دانش آموزی در فضای مجازی است که ۶ نفر از دانش آموزانی که در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و ورزشی موفق هستند خطاب به دانش آموزان دیگر راه‌های موفقیت خود را اعلام و در قالب کلیپ آن‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار