پیام استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

مازنیوز:استاندار مازندران با صدور پیامی؛ ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون جانفشانی های شهدا و صبر و استقامت ایثارگران دانست. ‎ 

به گزارش  مازنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس که عمیق ترین تجلیات انسانی و الهی ملت ایران را در طول تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی به نمایش گذاشت، برای همیشه به صورت نماد و نمودی از والاترین صحنه های عشقبازی، ایثار، فداکاری و ایستادگی در راه خدا و اسلام ناب محمدی (ص) در آئینه تاریخ و فرهنگ جهان انعکاس خواهد داشت.
در آن روزهای خدایی، ملت ایران با الگوگیری از قیام عاشورا و مکتب اهل بیت اطهار ( علیهم السلام ) بویژه نهضت آقااباعبدالله الحسین (ع) در برابر تجاوز آشکار دشمنان دین و میهن به خاک ایران اسلامی ایستاد و در سایه رهبری های حکیمانه حضرت روح الله ( رضوان الله تعالی علیه ) درسی به دشمنان داد که دیگر هیچ گاه جرات چنین خبطی را به خود ندهند.
امروز به برکت حماسه جانفشانی های مردان میدان و عمل، تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی در اوج و بلندای عزت و اقتدار قرار دارد و پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله های مجد و عظمت در اهتزاز است.
بر همگان فرض است تا با تداوم راه و آرمان شهدا و پیروی از آموزه های گلگون کفنان انقلاب اسلامی، بویژه نقش آفرینی در حوزه جهاد تبیین و مقابله با هجمه های سنگین رسانه ای استکبار جهانی و اذناب زبون آن، مستحکم و استوار در راه انقلاب گام بردارند.
 اینجانب هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان عزیز و ایثارگران گرانقدر به‌ویژه مردم ولایتمدار دیار علویان تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، برای ملت باعزت و بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایی و شهیدپرور مازندران توفیق بیش از پیش مسئلت دارم.
سیدمحمود حسینی پور

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار