فرمانده سپاه کربلا: در پاسداری از انقلاب کوتاهی نمی کنیم

مازنیوز:فرمانده سپاه کربلا در مراسم رژه هفته دفاع مقدس با تقدیر از همه کسانی که در این مراسم حضور یافتند، گفت: عهد و پیمان می بندیم که در پاسداری از انقلاب کوتاهی نکرده و امنیت پایدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار فراهم کنیم. 

سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، اظهار کرد: 31 شهریور سال روز هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی این مردم در مقابل تهاجم دشمن برگ زرینی از تاریخ عزت و کرامت این کشور در سایه امام راحل به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: بدون شک تبیین آن دوران سراسر نور و حماسه با نگاه بیانه گام دوم انقلاب اسلامی گره گشائی تحقق جامعه اسلامی و حرکت در مسیر جامعه و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح و بسیج با آمادگی کامل وتبعیت محض از رهبری معظم انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش نسبت به جامعه اسلامی اعلام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما نیروهای مسلح و بسیج مردمی افتخار می‌کنیم در زمانی وظیفه برقراری امنیت را برعهده داریم که ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ای سکان دار این انقلاب است.

سردار مسلمی یادآور شد: با تقدیر از همه کسانی که در این مراسم باشکوه حضور دارند عهد و پیمان می‌بندیم که در پاسدار از انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و امنیت پایدار را برای نظام مقدس و ولایت مدار کشور و استان مازندران فراهم کنیم

منبع فارس

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار