رويداد «جام رسانه‌ای امید» در ساری


به گزارش خبرنگار نسیم سبز:رئیس سازمان بسیج رسانه استان مازندران هدف از برگزاری این رویداد تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که از رسانه‌ها خواستند امید را در دل مردم زنده کنند.

عبدالمهدی حق شناس رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا گفت رسانه ها چشم و چراغ پیشانی جامعه هستند و مگر می‌شود در هجمه ناجوانمردانه رسانه‌های معاند، سکوت کرد و هیچ نگفت؟ آن هم وقتی امیدآفرینی کلیدواژه‌ سخنان رهبری در انعکاس موفقیت‌های کشور است


دشمن به دنبال کاشتن بذر ناامیدی در جامعه است، غافل از این که افسران جنگ نرم، بیدارتر از همیشه با امیدآفرینی و روایتگری پیشرفت ایران، مانع می‌شوند؛ این ها همه رسالت رسانه برای کاشتن بذر امید در دل مردم است.وی درادامه افزود، این طرح را بسیج رسانه داد که بتوانیم با حضور خبرنگاران استان و عملکرد مسئولین دستگاه‌های اجرایی از جمله استاندار و مدیران کل و شهرک‌های صنعتی برگزار کنیم.
عبدالمهدی حق شناس گفت بیش ۱۰۰ فعال رسانه‌ای در قالب ۳۵ تیم یک تا پنج نفره با هشتگ پیشرفت استان مازندران در رویداد "جام رسانه امید" شرکت دارند که در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید تولید محتوا می کنند.
عبدالمهدی حق شناس  یادآورشد در خصوص اهداف برگزاری این برنامه سازمان بسیج رسانه مازندران برای نخستین بار این رویداد را برای بازتاب توانمندی و پیشرفت استان مازندران در فضای رسانه‌ای برگزار کرده است.
عبدالمهدی حق شناس درادامه افزودبرگزاری جام رسانه‌ای امید به این معنی نیست که خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را کنار بگذارند و مشکلات جامعه را نبینند، بلکه در مقابل سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند، حرکت‌های رو به رشد و پیشرفت‌های کشور را به صورت واقعی به نمایش بگذارند.
حق‌شناس در پایان با اشاره به اینکه به برگزیدگان این رویداد رسانه‌ای جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، افزود: منتخبان استانی به مرحله کشوری وارد می‌شوند و مرحله نهایی این جام رسانه‌ای در تهران برگزار خواهد شد

#شهید جواد جلالی نیا

#پیشرفت ایران

#پیشرفت مازندران

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار